INTERNATIONAAL +31 (0)20 516 2026
NISSAN ASSISTANCE
BEL 0800 023 1513
STANDAARD 3 JAAR EUROPESE PECHHULP
We willen dat u volledig gerust in uw Nissan rijdt. Dus, wat er ook gebeurt, bel ons eerst en we zullen ons uiterste best doen om u en uw Nissan zo snel en zo goed mogelijk weer op de weg te krijgen, 24 uur per dag, 7 dagen per week… en helemaal gratis!
WAT ER OOK GEBEURT, BEL ONS EERST
In het onwaarschijnlijke geval van pech of een ongeval is Nissan Assistance altijd beschikbaar om te helpen. Onze Nissan Assistance wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurd. Onze technici van Nissan Assistance kunnen veel problemen ter plekke oplossen en helpen u meteen weer op weg.
Als dit niet mogelijk is, brengt onze pechhulp u en uw Nissan naar de dichtstbijzijnde Nissan-dealer, waar een van onze ervaren technici uw Nissan zal beoordelen.
ONZE ZORG STOPT DAAR NIET…
Als uw voertuig niet dezelfde dag kan worden gerepareerd, zal onze pechhulp ofwel een vervangende auto verstrekken zodat u uw reis kunt voortzetten, of zal maximaal 3 dagen accommodatie voor u regelen als u liever blijft wachten tot de reparatie is voltooid.
…EN GAAT ZELFS NOG VERDER
Hebt u zich buiten uw auto gesloten of is uw benzine op? Geen probleem, Nissan Assistance is ook beschikbaar voor dergelijke gevallen en zal ervoor zorgen dat u snel weer op pad kunt.
HOE ZIT HET MET ELEKTRISCHE AUTO’S?
Nissan Assistance staat ook voor u klaar, u kunt bellen naar:
0800 023 1513
INTERNATIONAAL: +31 (0)20 516 2026
U profiteert van dezelfde diensten als andere voertuigen, maar ook van gratis en onbeperkte pechhulp tijdens het eerste jaar als u pech krijgt die is veroorzaakt door een lege of bijna lege Li-ion-accu.
IK HEB ZOJUIST EEN ONGELUK OF PECH GEHAD, WAT MOET IK NU DOEN?
1. Blijf kalm en parkeer zo veilig mogelijk.
2. Beveilig de zone met een gevarendriehoek en vergeet niet uw gele veiligheidshesje te dragen.
3. Zorg ervoor dat iedereen (passagiers, voorbijgangers…) veilig is en niet aan verder gevaar wordt blootgesteld.
4. Bel indien nodig de alarmnummers.
5. Houd uw voertuiggegevens (Kenteken en chassisnummer) bij de hand.
6. Bel de Nissan Assistance.
7. Bevestig de locatie van uw voertuig (vermeld waar mogelijk het dichtstbijzijnde kruispunt).
8. Geef een gedetailleerde beschrijving van de situatie en uw telefoonnummer.